Відмінні риси шведського сервісу. Швеція блог. Частина 31


Відмінні риси шведського сервісу 

У Швеції багато чого добре, але багато незвичного. Шведський сервіс, наприклад.
Люди, в ньому працюють, як правило, дуже милі і доброзичливі, але чого вони страшно не люблять - так це напружуватися, поспішати і турбуватися. Може вони і працелюбні, але ретельно це приховують. У зв'язку з цим шведський сервіс набуває абсолютно неповторні риси, для сприйняття яких не зашкодить зростити почуття гумору або відростити великий махровий дзен.
Додам: шведи завжди привітні, привітні, раді поговорити і все таке. Консультанти в магазинах душки і лапочки - не нападають, не пропонують, часто взагалі на очі не попадаються!  


Інші відмінні риси:

1. Шведський сервіс грунтовний. На робочу пошту у шведів пристойним вважається відповідати протягом 3х днів - зрозуміло, умовно-робітників. А за три дні з листом може трапитися що завгодно - воно може переповзти в спам, сховатися під шафу або взагалі випаруватися. Так що на ділі прогнозувати, коли швед відповісти на лист, не можна абсолютно ніяк. Землетруси пророкують точніше.

2. Шведський сервіс поза часом. Неприємні питання, чи такі, які вимагають напруженої роботи, наприклад, думки, шведіковскій працівник завжди буде намагатися перенаправити на ось того Йохана. Особливо вдало, якщо Йохан у відпустці, або буде післязавтра. Про це вас всіляко запевнять, що це питання вирішиться обов'язково і в найкращому вигляді. Якщо відразу не зрозуміти, в чому наёбка, можна втратити досить багато часу. Ну, може, ви ошведілісь, і воно для вас не має значення, то все чудово. Тиждень туди - тиждень сюди, екологія хороша, ультрафіолету небагато - не дуже-то і постарієте.

3. Шведський сервіс сакральний. Три тижні - магічний період часу, за який можна здійснити попередній запис куди-небудь. Якийсь спотворений місячний цикл!

4. Шведський сервіс пунктуальний. Сказано - працюємо до 16.00, в суботу - до 14.00 - значить так і є, даруйте сумніватися абсолютно.

5. Шведський сервіс роботизована. Коли роботи зі шведського сервісу читають лист: "мені квитки з Копенгагена в Мюнхен, з Мюнхена в Едінбург і готель в Мюнхені", вони бронюють готелі у всіх географічних назвах, яких побачили. Інакше у них трапиться збій програми!

6. Шведський сервіс попереджувальний. Заблокувати картку і надіслати замість неї нову без всяких повідомлень, попереджень і питань - таке тільки шведському банку під силу.

7. Шведський сервіс викликає почуття вдячності. Коли прибираєш після обіду за собою весь посуд, сортуючи її по сортам, викидаючи огризки окремо а серветки окремо, дуже вдячний за те, що мити її тебе не просять. На тлі цього самооблужівать себе в кав'ярнях напоями та закусками - заняття приємніше нікуди, спасибі Швеції за це!

8. Шведський сервіс розвиває винахідливість, кмітливість і лінгвістичні здібності. Тому що коли вам намагаються довести, що заявки не надходило, сайту у них взагалі немає, і взагалі, ми не розуміємо, чого ви хочете зі своїми шинами, всі ці якості поліпшуються на два порядки, але шини буду поміняні!

9. Шведський сервіс креативний. Якщо в шведському сервісі чогось на знають, то придумають. Потім перевірять (ймовірно) і спростують (можливо). Дуже бадьорить, рекомендую.

10. Шведський сервіс сприяє дружбі між народами. Саме його іноземні шведські жителі обговорюють найчастіше, ділячись досвідом, розповідями про наслідки і наборами прийомів з подолання.
Letyshops

0 коммент.: